Odjeljenje za finansije je jedno od sedam odjeljenja Gradske uprave, koje čine dva odsjeka i to: Odsjek za budžet i računovodstvo i Odsjek za trezor.
U okviru Odjeljenja za finansije obavljaju se sljedeći poslovi
- izrada pred nacrta, nacrta i prijedloga Budžeta Grada i kontrola namjenskog korištenja sredstava,
- izrada periodičnih i godišnjih finansijskih izvještaja Budžeta Grada,
- upravljanje i kontrolisanje priliva i odliva sredstava,
- praćenje ostvarivanja javnih prihoda Grada, usaglašavanje evidencije sa nadležnim organima i bankama,
- praćenje kreditnog zaduženja Grada i otplate postojećih i realizaciju novih kreditnih zaduženja,
- praćenje prihoda i izvršenje rashoda Budžeta Grada i redovno izvještavanje,
- kontrola pravilnosti i zakonitosti korištenja budžetskih sredstava,
- finansijsko, materijalno i računovodstveno poslovanje Gradske uprave i budžetskih korisnika,
- prikupljanje, evidentiranje, obrada i knjiženje finansijske dokumentacije Gradske uprave
- praćenje izvršenja finansijskih planova Gradske uprave,
- usklađivanje knjigovodstvenog stanja sa stvarnim stanjem (nefinansijske i finansijske imovine i obaveza),
- obračun ličnih primanja i doprinosa i poreza na lična primanja,
- obračun amortizacije i revalorizacije osnovnih sredstava,
- blagajnički poslovi,
- izrada programa rada i izvještaja o radu odjeljenja,
- izrada informacija za Skupštinu Grada i izvještaja Ministarstvu finansija RS, kao i drugih analiza i informacija po zahtjevu potencijalnih korisnika,
- koordinacija rada sa nadležnim državnim organima i institucijama u okviru ovlaštenja,
- drugi poslovi iz oblasti finansija koji se stave u nadležnost.
V.d. načelnika odjeljenja: Maja Sorajić Vučurević
Vuka Karadžića 2, Trebinje
☎ +387 59 273 475
✉ finansije@trebinje.rs.ba