Одјељење за финансије је једно од седам одјељења Градске управе, које чине два одсјека и то: Одсјек за буџет и рачуноводство и Одсјек за трезор.
У оквиру Одјељења за финансије обављају се сљедећи послови
- израда пред нацрта, нацрта и приједлога Буџета Града и контрола намјенског кориштења средстава,
- израда периодичних и годишњих финансијских извјештаја Буџета Града,
- управљање и контролисање прилива и одлива средстава,
- праћење остваривања јавних прихода Града, усаглашавање евиденције са надлежним органима и банкама,
- праћење кредитног задужења Града и отплате постојећих и реализацију нових кредитних задужења,
- праћење прихода и извршење расхода Буџета Града и редовно извјештавање,
- контрола правилности и законитости кориштења буџетских средстава,
- финансијско, материјално и рачуноводствено пословање Градске управе и буџетских корисника,
- прикупљање, евидентирање, обрада и књижење финансијске документације Градске управе
- праћење извршења финансијских планова Градске управе,
- усклађивање књиговодственог стања са стварним стањем (нефинансијске и финансијске имовине и обавеза),
- обрачун личних примања и доприноса и пореза на лична примања,
- обрачун амортизације и ревалоризације основних средстава,
- благајнички послови,
- израда програма рада и извјештаја о раду одјељења,
- израда информација за Скупштину Града и извјештаја Министарству финансија РС, као и других анализа и информација по захтјеву потенцијалних корисника,
- координација рада са надлежним државним органима и институцијама у оквиру овлаштења,
- други послови из области финансија који се ставе у надлежност.
В.д. начелникa одјељења: Маја Сорајић Вучуревић
Вука Караџића 2, Требиње
☎ +387 59 273 475
✉ finansije@trebinje.rs.ba